De bijkomende diensten voor het organiseren van een seminarie : kies voor het gemak voor één enkele organisator

Een traiteur verantwoordelijk voor de catering, een verantwoordelijke voor de huur van een zaal voor uw seminarie of conferentie, een shuttledienst voor het transport tussen de verschillende locaties, een animator voor de teambuildingactiviteiten : het is dikwijls heel ingewikkeld al deze verschillende diensten precies op elkaar af te stemmen, diensten die absoluut noodzakelijk zijn voor het goede verloop van een bedrijfsevenement. Door te werken met één enkele organisator die al deze diensten combineert, bespaart u veel tijd en moeite. Hieronder vind u de belangrijkste punten op een rijtje.

Alle bijkomende diensten voor een seminarie centraliseren bij één enkele organisator voor een eenvoudigere logistiek

Het is vanzelfsprekend dat wanneer alle bijkomende diensten naast het huren van een vergaderzaal voor uw seminarie of bedrijfsevenement worden ondergebracht bij één enkele organisator, de logistiek eenvoudiger is. Deze organisator kan ervoor zorgen dat alle onderdelen en activiteiten van het bedrijfsevenement netjes in elkaar passen : het transport van de deelnemers, de catering, het zorgen voor een goede locatie voor de teambuilding, de eventuele hotelkamers voor de deelnemers aan het seminarie enz. Al deze bijkomende prestaties centraliseren maakt het ook eenvoudiger de timing scrupuleus te kunnen opvolgen, en eventueel snel beslissingen te nemen in geval van een verandering, zodat het evenement zeker een succes wordt.

Eén enkele gesprekspartner die de verschillende medeorganisatoren van uw business event coördineert

Een van de grootste voordelen bij het kiezen voor één enkele organisator voor uw seminarie, is dat u als klant slechts één enkele contactpersoon heeft. Daardoor heeft u een beter contact met deze persoon, en minder zorgen. De organisator coördineert de verschillende tussenpersonen in de organisatie van uw bedrijfsevenement en fungeert als ceremoniemeester, zodat de dag perfect verloopt. Daarom is het nuttig te kiezen voor een organisator die een heel netwerk rond zich heeft opgebouwd met betrouwbare partners, om aan de behoeften van iedere klant te kunnen voldoen.

Eén enkele organisator voor uw seminarie voor een beter beheer van het uitgetrokken budget

Wie zegt één enkele organisator, zegt ook een globale prijsofferte waarin alle verschillende prestaties gedetailleerd zijn opgenomen. Daardoor heeft u niet alleen een klare kijk op het geheel van de onderdelen van uw evenement en hun prijs, maar kunt u ook gemakkelijker het totaalbudget beheren dat u had uitgetrokken voor uw bedrijfsevenement. Wanneer u 4 à 5 verschillende offertes bijéén moet leggen voor de verschillende prestaties en activiteiten, loopt u kans te moeten bijbetalen voor onvoorziene omstandigheden. Het Kasteeldomein biedt gratis een volledig gedetailleerde prijsofferte aan voor een evenement, zodat u niet voor minder leuke verrassingen komt te staan.

Geen verplaatsingkosten door te kiezen voor een locatie voor uw bedrijfsevenement dat voldoet aan alle eisen van de klant

Waar de klanten meestal naar op zoek zijn, is één enkele locatie voor een bedrijfsevenement, waar alle infrastructuur voor alle professionele activiteiten maar ook de nevenactiviteiten aanwezig is. Daardoor hoeft u zich niet te verplaatsen voor de maaltijden, een busje in te huren om te rijden naar de plaats voor de teambuildingactiviteiten, een shuttledienst te voorzien om naar de hotelkamers te gaan. Dit maakt dat de totale kostprijs van een grootst evenement als een seminarie met bijkomende activiteiten beduidend lager ligt.

U bent geïnteresseerd de organisatie van uw seminarie toe te vertrouwen aan één enkele organisator, die alle activiteiten voor u kan regelen ?

Het Kasteeldomein van Modave dat gelegen is tussen Namen en Luik is een allerbeste keuze ! Neem contact op met onze medewerkers voor meer informatie of voor een gratis prijsofferte voor het organiseren van een seminarie met alle nevenactiviteiten.